Verzendbeleid voor Sanoya webshop
Inleiding
Dit verzendbeleid is van toepassing op alle bestellingen geplaatst via onze wijnwebshop. Hierin vind je alle relevante informatie over de verzendkosten, levertijden en de procedure bij eventuele afwijkingen.
Verzendkosten
- Voor elke bestelling brengen wij €9,95 verzendkosten in rekening.
Levertijd
- Bestellingen op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst: Wij streven ernaar om deze bestellingen dezelfde dag nog te verzenden.
- Levertijd: De geschatte levertijd binnen Nederland bedraagt 1-2 werkdagen na verzending. Voor bestellingen naar het buitenland kunnen de levertijden afwijken.
Verzendmethode
Wij maken gebruik van PostNL,DHL,DPD,UPS voor het verzenden van onze pakketten. Je ontvangt een track & trace code waarmee je de zending kunt volgen.
Verpakking
Wij besteden veel aandacht aan het veilig verpakken van jouw bestelling. De flessen worden zorgvuldig ingepakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
Bezorging
- Afwezig bij bezorging: Indien je bij aflevering niet thuis bent, zal de pakketbezorger een bericht achterlaten met instructies voor het ophalen van het pakket.
- Bezorgadres: Controleer bij het plaatsen van je bestelling goed het opgegeven bezorgadres. Wij zijn niet aansprakelijk voor fouten in het opgegeven adres.
Beschadigingen
Mocht je bij ontvangst van je bestelling constateren dat er flessen zijn beschadigd, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op. Wij zullen de schade dan zo spoedig mogelijk afhandelen.
Overmacht
In geval van overmacht, zoals bijvoorbeeld stakingen, natuurrampen of storingen bij onze leveranciers, kunnen wij niet garanderen dat de levertijd wordt gehaald. Wij zullen je in dat geval zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.